Obchodně - technický referent / referentka - back office

Profil společnosti: Jsme česká rodinná firma POINT CZ, a proto je pro nás důležitý soulad pracovního a osobního života, vzájemná důvěra, sounáležitost mezi spolupracovníky, vzájemná komunikace a sociální vazby. Jsme inovativní, zapálení lídři v oboru, který máme rádi. Vytváříme krásné produkty nejmodernějšími technologiemi, investujeme do vzdělávání a pracovního prostředí, staráme se o každého našeho kolegu. Naše firma si svých lidí opravdu cení. Nyní máte i vy příležitost přidat se do našeho týmu a podílet se na jeho rozvoji. Více informací naleznete na www.pointcz.com. Náplň práce: Co vás čeká? · Stanete se součástí kreativního obchodního týmu v oblasti výroby tiskovin a obalů. Budete přímým účastníkem rozjezdu a rozvoje nových technologií. Váš hlas bude nezbytný pro celý tým. · Budete připravovat nabídky pro zákazníky, zpracovávat přijaté poptávky a objednávky, komunikovat s obchodními partnery a kooperanty. Budete spoluvytvářet projekty s význačnými zákazníky a s technologickým oddělením vymýšlet a navrhovat nejvhodnější obchodní a výrobní modely. · Nečekejte nudnou a monotónní práci, kde budete celý den bezmyšlenkovitě dělat to samé. Rutinu mají u nás na starosti nejmodernější technologie. · Možnost kariérního postupu. Požadujeme: Jací musíte být? · Pokud jste minimálně středoškolsky vzdělaný/á v polygrafickém nebo technickém směru, nebojíte se psát a hovořit anglicky či německy na komunikativní úrovni, jste zodpovědný/á, pečlivý/á, máte schopnosti analytického a kreativního myšlení, tak hledáme právě VÁS! · Nemusíte být profík, my ho z vás uděláme. Se zaškolením si nelamte hlavu, to zařídíme my. Rádi uvítáme i čerstvé absolventy. Nabízíme: Co za to? · Práci ve stabilní české firmě a partě prima lidí, kterým o něco jde, aneb nejsme korporát. · Férový plat a jednání, přizpůsobení pracovní doby, možnost dalšího vzdělávání, odborného růstu a další benefity. · Hlady u nás nezůstanete, na stravování zaměstnancům přispíváme. · Volna si užijete více – naši zaměstnanci mají 5 týdnů dovolené. · Hezké pracovní prostředí je u nás samozřejmostí. My však jdeme ještě o kousek dál! Budete pracovat v moderní budově v širším centru města, a kromě kanceláří můžete využívat relaxační obědové místnosti s terasou.   Místo práce: Brno - blízko centra Termín nástupu: ihned / dle dohody V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte. Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz Platnost inzerátu končí 14. 12. 2019. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

ID inzerátu : 47684

Kontaktní informace

Email : egrundova@jobsystem.cz
Název společnosti : JOBSYSTEM s.r.o.

Požadované dosažené vzdělání

Střední odborné vzdělání s maturitou

Typ pracovního úvazku

Plný úvazek

Města působnosti

Blansko, Břeclav, Brno - město, Brno - venkov, Hodonín, Vyškov, Znojmo

Obory

Administrativní pracovník, referent

Požadované znalosti IT

Excel, Internet (www / e-mail), PowerPoint, Word

Jak zvýraznit tento inzerát ?