Administrativní pracovník/pracovnice

Náplň práce:  Komunikace se zákazníky, řešení jejich požadavků  Tvorba nabídek a jiných podkladů....  Komunikace s německou pobočkou slovem i písmem  Zpracování administrativní agendy celé firmy (objednávky, fakturace, sklady…)  Příprava podkladů pro účetní Očekáváme:  Schopnost komunikace v NJ slovem i písmem  Znalost práce na PC  Řidičský průkaz sk.B  Základy účetnictví, fakturace.....  Zodpovědnost  Smysl pro detail, pečlivost a přesnost  Ochotu občas cestovat  Znalost AJ, RJ výhodou – není však podmínkou  Nekuřák Nabízíme:  Dobré finanční ohodnocení  Příjemný pracovní kolektiv  Vzdělávání a možnost osobního i profesního růstu  Zaměstnanecké výhody (stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, mobilní telefon....)  Pracovní smlouvu na dobu neurčitou  Nekuřácké pracoviště

ID inzerátu : 45195

Kontaktní informace

Email : hbc@hbc.cz
Název společnosti : HBC-radiomatic, CZ s.r.o.

Požadované dosažené vzdělání

Střední odborné vzdělání s maturitou

Typ pracovního úvazku

Plný úvazek

Města působnosti

Brno - město

Obory

Administrativní pracovník, referent

Požadované znalosti jazyků

Německy (Aktivní)

Jak zvýraznit tento inzerát ?